
Ledwie się obejrzeliśmy, a już 1/3 Spring Splitu w Stanach za nami i jest to niesamowicie ciekawy split, w którym potężne kłopoty ma ekipa, która w ostatnich latach dominowała ligę, a więc Team Liquid i nawet dwójka drużyn z analizy na chwilę obecną zajmuje miejsce wyższe od TL co jest na pewno niespodzianką szczególnie w przypadku Dignitas choć ci również zaczynają łapać zadyszkę.
Bardzo ciężki ostatni tydzień, w którym Dignitas musiało mierzyć się z Team SoloMid oraz Cloud9, a więc prawdopodobnie obecnie na dwie najmocniejsze ekipy w Ameryce Północnej. Oczywiście nikt nie spodziewał się sukcesów, ale przynajmniej jakakolwiek walka byłaby całkiem fajna, a te dwa spotkania były wręcz zestompowane przez rywali. Pokazanie słabości Griga oraz tego jakim coin flipem wciąż jest i już raczej zawsze będzie Huni nie może napawać optymizmem przed następnymi starciami.
Dużo większy potencjał tkwi w 100 Thieves, które w tamtym tygodniu potrafiło ograć Team Liquid by potem przegrać na Immortals. Widać, że mogą mieć bardzo mocną górną alejkę razem z lasem, czyli właśnie tam, gdzie najwięcej traci Dignitas, ale też trochę brakuje jakości na dolnej alejce szczególnie dobrego wspomagającego i taki aphromoo z Dignitas byłby dla nich na wagę złota.
Obie ekipy mają swoje mocne jak i słabe strony. Jednak góra/las w Dignitas jest o wiele większym problemem niż dolna alejka w 100 Thieves, która mimo wszystko w większości gier potrafi utrzymać odpowiedni poziom. Wydaje mi się, że Ssumday może tutaj sam pociągnąć mecz szczególnie, ze Huni ma skłonności do zbyt agresywnej gry, co będzie bardzo łatwo wykorzystać dla 100 Thieves. Myślę, że przez to efektem kuli śnieżnej przeniosą przewagę na inne części mapy i wygrają te spotkanie przedłużając serię przegranych Dignitas do czterech i daję tutaj 75-25 w stronę 100 Thieves.
Mecz | Typ | Kurs | Bukmacher |
100 Thieves – Dignitas | 1 | 2.16 | eFortuna |
Udział w nielegalnych grach hazardowych jest karany. Hazard związany jest z ryzykiem i dostępny dla osób pełnoletnich. Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;